nezamevazifee

nezamevazifee

nezamevazifee

nezamevazifee

شرط جدید در کسری خدمت بسیج 99

شرط جدید در کسری خدمت بسیج : همراهان عزیز ما در این مقاله می خواهیم در مورد شرط جدید در کسری خدمت بسیج مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم. سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیرو‌های مسلح گفت: کسرخدمت‌های سربازی مربوط به بسیح تنها به افراد دارای مهارت تعلق خواهد گرفت. در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.برای اطلاع از اخبار جدید در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید. شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی ها و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.



عزیزان همراه سایت نظام وظیفه می توانید برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص شرط جدید در کسری خدمت بسیج می توانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل کرده و از اطلاعات مشاوران بهره مند شوند.


,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,


شرط جدید در کسری خدمت بسیج

شرط جدید در کسری خدمت بسیج : سردار موسی کمالی در خصوص شرط جدید در کسری خدمت بسیج گفت: قرارگاه مهارت آموزی سربازان که با هدف بهبود کیفیت خدمت سربازی و افزایش بهره‌وری از این دوران تشکیل شده است، از زمان آغاز فعالیتش تا کنون تصمیمات مختلفی را برای مهارت آموزی سربازان اتخاذ کرده و در همین راستا نیز مشوق‌هایی را برای سربازان ماهر در نظر گرفته است.
وی با اشاره به کسرخدمت‌های ناشی از فعالیت در بسیج گفت: برابر مقررات افراد بسیجی فعال می‌توانند از سالانه ۴۵ روز تا سه ماه کسر خدمت برخوردار شوند که در مجموع و در طول مدت خدمت بسته به مسئولیت فرد و همکاری‌اش با بسیج این کسر خدمت به سقف شش ماه خواهد رسید.کمالی ادامه داد: با توجه به اینکه بسیجیان همواره از پیشگامان بوده‌اند، در همین راستا نیز در توافقات صورت گرفته بنا شد تا کسرخدمت‌های مربوط به بسیج تنها به افرادی که دارای حداقل یک مهارت هستند ارائه شود و به عبارتی دیگر سربازان ماهر بسیجی می‌توانند از این کسرخدمت‌ها استفاده کنند.با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی ها و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.شرط جدید در کسری خدمت بسیج

   
   

جزئیات شرایط دریافت کسری بسیج و فرزند برای سربازان

شرط جدید در کسری خدمت بسیج : سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیرو‌های مسلح با اشاره به گستردگی مهارت‌ها گفت: مهارت‌های زیادی که مورد نیاز نیرو‌های مسلح و کشور است دسته‌بندی شده و افرادی که دارای این مهارت‌ها باشند یکسری مشوق‌ها در اعزام به خدمت خواهند داشت. همچنین شرایطی فراهم شده تا امکان مهارت آموزی به سربازان در حین خدمت نیز فراهم شود و در پایان خدمت قرارگاه مهارت آموزی به دنبال آن است که امکان اشتغال این افراد را نیز فراهم کندفرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح اعلام کرد که کسر خدمت‌های مربوط به بسیج زمانی اعمال می‌شود که این افراد اول یک مهارت را کسب کرده باشند.در ادامه این مقاله جزئیات بیشتری را در اختیارتان قرار می دهیم.با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی ها و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.




شرایط خدمت برخی کسر خدمت‌ها

شرط جدید در کسری خدمت بسیج : سردار سید مهدی فرهی در همایش ملی پنجه‌های کارآمد سربازان ماهر که صبح امروز در سالن مروارید شهرک امام خمینی برگزار شد، گفت: با ۲۱ دستگاه و نهاد تفاهم‌نامه همکاری با موضوع مهارت آموزی به کارکنان وظیفه امضاء کردیم و توانستیم تا از ظرفیت دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف به نفع سربازان استفاده کنیم. ما در اتاق‌های فکر به این جمع‌بندی رسیدیم که اگر بناست مهارتی به سربازان آموزش داده شود باید دارای دو ویژگی اصلی باشد؛ نخست اینکه کیفیت داشته و دوم اینکه دارای اثربخشی باشد یعنی ما یک مهارتی را نمی‌خواهیم که نه کیفیتی داشته باشد و نه موثر باشد.دوستان عزیز توجه داشته باشید که این اطلاعات مربوط به سال های قبل می باشد.برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.
 در همین راستا نیز ممکن است  با توجه به شرایط خدمت برخی کسر خدمت‌ها و ... امکان اینکه یک مهارت با دو ویژگی کیفیت و اثربخشی از سوی سرباز نیز فرا گرفته شود، کم باشد لذا تصمیم گرفتیم تا از دوران اوقات فراغت سربازان، آموزش اولیه و دوران قبل از خدمت سربازان نیز استفاده کنیم. در بررسی‌های ما مشخص شد که سربازان یا از طریق آموزش و پرورش یا از طریق دانشگاه به سربازی اعزام می‌شوند، به همین دلیل نیز ما مهارت آموزی‌هایمان قبل از دوره اقدام به سربازی را به این بخش منتقل کردیم.با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی ها و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.



کسری خدمت بسیج

شرط جدید در کسری خدمت بسیج : در همین راستا نیز دانش آموزان و دانشجویانی که در حین تحصیل مهارتی را کسب کرده باشند و در سامانه سرباز معلم نیز ثبت نام کرده باشند می‌توانند از یک سری مشوق‌ها بهره‌مند شوند. علاوه بر آن با شناسایی سربازان ماهر خود نیروهای مسلح نیز می‌توانند که اولا آنان را به شکل بهینه بکار گیرند و ثانیا به شکل موثر از آنان استفاده کنند یعنی این افراد در حوزه‌ها و بخش‌های مرتبط با توانمندی‌شان به کار گرفته شده و اقدامات مرتبط با این توانمندی را نیز انجام دهند.
این جمله فرمانده بسیج است که گفتند کسر خدمت مربوط به بسیج تنها زمانی برای دارندگان این نوع از کسر خدمت لحاظ می‌شود که حتما یک مهارتی را اخذ کرده و گواهی مربوط به آن را نیز دریافت کرده باشند.دوستان عزیز توجه داشته باشید که این اطلاعات مربوط به سال های قبل می باشد.برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح با اشاره به هدفگذاری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برای آموزش حداقل یک مهارت به تمام سربازان تا سال ۱۴۰۱ گفت: سال گذشته به ۱۶۰ هزار سرباز آموزش دادیم. امسال برای آموزش ۲۰۰ هزار سرباز هدفگذاری کرده‌ایم و تا سال ۱۴۰۰ همه سربازان حداقل یک مهارت با کیفیت و اثرگذار فراخواهند گرفت.با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی ها و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.



دوستان عزیز توجه داشته باشید که این اطلاعات مربوط به سال های قبل می باشد.برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.





منبع : شرط جدید در کسری خدمت بسیج


نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت _ خرید خدمت سربازی 99 - 1400 - آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد - فرم استخدام در سپاه قدس- استخدام فرزند بجای پدر بازنشسته 99 -خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 99 - 1400-آخرین خبرها از حقوق رزمندگان معسر سال 99-استعلام سربازی با کد ملی-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400- سنوات دانشجویی چیست | جزئیات سقف سنوات دانشجویان -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی - نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99 - حقوق دانشگاه افسری - میزان حقوق نیروی انتظامی بر حسب درجه 99 - نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 99 - لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش - مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج - چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم - استخدام اطلاعات سپاه -مشاهده سوابق بیمه خدمت سربازی -مدارک لازم برای خرید بیمه سربازی - چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده -پیگیری کارت پایان خدمت با کد ملی - استعلام آنلاین کارت پایان خدمت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.