nezamevazifee

nezamevazifee

nezamevazifee

nezamevazifee

تعطیلی پنج‌شنبه‌ها برای مدارس

حذف تعطیلی پنج‌شنبه‌ها برای مدارس 99 : همراهان عزیز ما در این مقاله می خواهیم در مورد حذف تعطیلی پنج‌شنبه‌ها برای مدارس 99 مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم. در دو مکان شرایطمان مناسب بوده، خانه‌های سالمندان و زندان‌ها،فعالیت دانشگاه‌ها طبق ۲ اصل کلاس خلوت و خوابگاه خلوت از ۱۵ شهریور آغاز می‌شود.دانشجوها باید بتوانند در دانشگاه‌های موطن خودشان ترم را بگذرانند.برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید.شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شماره های زیر با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید .

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,,



حذف تعطیلی پنج‌شنبه‌ها برای مدارس 99

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم در دو مکان شرایطمان مناسب بوده، خانه‌های سالمندان و زندان‌ها،فعالیت دانشگاه‌ها طبق ۲ اصل کلاس خلوت و خوابگاه خلوت از ۱۵ شهریور آغاز می‌شود.دانشجوها باید بتوانند در دانشگاه‌های موطن خودشان ترم را بگذرانند.می توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شماره های زیر با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید .




شروع سال تحصیلی از 15 شهریور

رئیس‌جمهور ادامه داد: طرح الزام استفاده از ماسک در اماکن سرپوشیده که تجمع در آن است در حال آماده سازی است اما قبل از الزامی کردن این طرح باید ماسک به وفور و ارزان در اختیار مردم قرار بگیرد. همچنین دستورالعمل خوبی توسط وزارت بهداشت برای زندان ها آماده و ابلاغ شده است که این دستورالعمل مبنا می‌شود و وزارت بهداشت هم برای اجرای آن نظارت می کند و اگر هم لازم باشد باز هم به زندانیان مرخصی داده می شود.
وی ادامه داد: در جلسه امروز تصمیم گرفته شده که دانشگاه ها از ۱۵ شهریور فعالیت خود را آغاز کنند که بخشی از فعالیت ها در فضای حقیقی و بخشی هم در فضای مجازی خواهد بود. برای ما کلاس و خوابگاه خلوت اصل است و باید اجازه داده شود دانشجویان در دانشگاه شهر خود ترم پیش رو را بتوانند بگذارنند تا از تراکم جمعیت در خوابگاه ها کم شود.می توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شماره های زیر با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید .
روحانی اضافه کرد: همچنین آموزش و پرورش از ۱۵ شهریور فعالیت خود را آغاز می کند، البته این اجازه به آموزش و پرورش هم داده شد که به تناسب استان ها از اول شهریور فعالیت خود را به تدریج آغاز کند. تعطیلی پنج شنبه مدارس هم حذف می شود تا کلاسها خلوت‌تر باشد.
وی در پایان گفت: کمیته تبلیغاتی هم فعالیت خود را آغاز می کند تا به مردم در مورد کرونا و پساکرونا اطلاع رسانی کند. برخی مطرح می کنند که در فضای پسا کرونا چه اتفاقی خواهد افتاد که معمولا پیش بینی آن نادرست است و مردم را مضطرب می کند. روز و ماه پایان کرونا معلوم نیست.


می توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شماره های زیر با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید .





منبع : حذف تعطیلی پنج‌شنبه‌ها برای مدارس 99



نحوه گرفتن پرینت از کارت سوخت _ خرید خدمت سربازی 99 - 1400 - آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد - فرم استخدام در سپاه قدس- استخدام فرزند بجای پدر بازنشسته 99 -خرید خدمت سربازی با یکسال غیبت 99 - 1400-آخرین خبرها از حقوق رزمندگان معسر سال 99-استعلام سربازی با کد ملی-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400- سنوات دانشجویی چیست | جزئیات سقف سنوات دانشجویان -مدت آموزش درجه داری نیروی انتظامی - نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99 - حقوق دانشگاه افسری - میزان حقوق نیروی انتظامی بر حسب درجه 99 - نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی 99 - لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش - مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج - چرا در ایران سپهبدی و ارتشبد نداریم - استخدام اطلاعات سپاه -مشاهده سوابق بیمه خدمت سربازی -مدارک لازم برای خرید بیمه سربازی - چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده -پیگیری کارت پایان خدمت با کد ملی - استعلام آنلاین کارت پایان خدمت- مشاوره نظام وظیفه -بهترین مشاوره سربازی -با تجربه ترین مشاوره نظام وظیفه- مشاوره نظام وظیفه تهران


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.