nezamevazifee

nezamevazifee

nezamevazifee

nezamevazifee

حداکثر مدت اضافه خدمت

اضافه خدمت دفترچه ای 99:پیش از این تغییراتی در نحوه بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان اعمال شده بود که اخیرا نیروهای مسلح بخشنامه مربوط به آن را با عنوان طرح میثاق ۶ صادر کرده است.در این بخشنامه که در آن تاکید زیادی روی سیاست‌ های قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیز شده، آمده است:
ضمن تأکید و نظارت بر حسن اجرای مقررات جاری، از ضوابط بخشش اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه در تقویت انگیزه سربازان برای خدمت در سرپنجه ها، مشارکت فعال در دوره‌های آموزشی و مهارت آموزی، خوشایندسازی خدمت سربازی و کادر سازی برای نظام جمهوری اسلامی ایران و افزایش کارآیی و بهره وری کارکنان وظیفه بطور بهینه استفاده شود.مشمولان عزیز خدمت سربازی در این مقاله در خصوص اضافه خدمت دفترچه ای 99 مطالبی نوشته ایم تا شما همراهان با خواندن این مقاله به پاسخ پرسش های خود در خصوص اضافه خدمت دفترچه ای 99 دست پیدا نمایید ....

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

  ,,,,,,,,,

 

 

 

اضافه خدمت سنواتی

مشمولان غایبی که به خدمت اعزام می‌شوند، در صورتی که حین خدمت، از وضعیت انضباطی خوبی برخوردار بوده و حسن اخلاق و رفتار و جدیت در انجام وظیفه از خود نشان دهند، یا در عملیات جنگی ابراز شجاعت و فداکاری کرده یا دارای شرایط خاص باشند و مراتب مورد گواهی فرماندهان و مدیران ذیربط باشد «تمام یا بخشی از اضافه خدمت سنواتی» آنان به تشخیص مقامات ذیصلاح مذکور مقامات جایگاه‌های سرلشکری و بالاتر یا همطراز مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.آنطور که قرارگاه مهارت آموزی سربازان این بخشنامه را منتشر کرده، ۲۴ محور برای بهره مندی از این کسرخدمت‌ ها اعلام شده که در ادامه آمده است:

۱-کارکنان وظیفه‌ای که برابر ضوابط سازمان محل خدمت، به عنوان سرباز نمونه در یگان‌های خدمتی به نیروی مربوط یا رده‌های همطراز جهت معرفی به جشنواره‌های سازمانی و نیرویی مانند جشنواره حضرت علی اکبر (ع)، مراسم گرامیداشت روز سربازی برتر دوره‌های آموزش شامل رزم مقدماتی، تخصصی، مهارت آموزی انتخاب شده باشند.

۲-کارکنان وظیفه که در عین رعایت نظم و انضباط، در طول خدمت موفق به ثبت ابتکار منجر به تولید محصول، مقاله علمی مهم و معتبر ... قبل از ورود به خدمت و یا حین خدمت شده باشند.

۳-کارکنان وظیفه نفرات اول تا سوم مسابقات فرهنگی، ورزشی، علوم قرآنی و علمی ... در سطح یگانی، استانی، نیرویی شوند.

۴-نفرات حائز رتبه برتر اول تا دهم مسابقات فرهنگی، ورزشی، علوم قرآنی و علمی ... نیروهایی که در سطح سازمان‌های نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

۵-کارکنان وظیفه حافظ حداقل یک جزء قرآن.

۶--کارکنان وظیفه حافظ حداقل یک پنجم نهج البلاغه، صحیفه سجادیه یا اصول کافی.

۷- کارکنان وظیفه فعال در امور فرهنگی از قبیل مراسمات هفتگی دعای کمیل، زیارت عاشورا، دعای توسل، دعای ندبه و ... در طول مدت خدمت دوره ضرورت برابر مقررات شامل مشمولان آموزشی در بدو ورود نخواهد بود.

۸-کارکنان وظیفه‌ای که در حین خدمت و انجام مأموریت، بنا به هر دلیل دچار حادثه منجر به معلولیت یا جانبازی یا از کار افتادگی شوند در صورتی که منجر به معافیت نشود.

۹-کارکنان وظیفه‌ای که در ترویج فرهنگ علوم قرآنی، برگزاری نماز جماعت و ترویج تفکر بسیجی و انجام وظایف محوله، در بین کارکنان وظیفه شاخص و تاثیرگذار مثبت و الگو باشند.

۱۰-کارکنان وظیفه‌ای که با تلاش وافر برای تقویت اعتقادات دینی و اسلامی و انجام وظایف سازمانی در طول مدت خدمت پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشند.

 



حداکثر مدت اضافه خدمت

انواع اضافه خدمت سربازی چند نوع اضافه خدمت داریم. اضافه خدمت سنواتی و اضافه خدمت انضباط و .... تفاوت این ها جیست؟؟
اضافه خدمت سنواتی : شامل حال مشمولانی می‌شود که با تاخیر خود را معرفی می‌کنند.
اضافه خدمت نَحَس : اضافه خدمت مشمولانی که به مرخصی رفته و خود را دیر از موعد مقرر به پادگان معرفی می‌کنند.
اضافه خدمت انضباطی :  در یگان‌های نیروهای مسلح رایج بود و برای مشمولان به دلیل موارد انضباطی اضافه خدمت در نظر گرفته می‌شد که این نوع از اضافه خدمت برداشته شده است و هیچ یگانی نباید به این نوع از اضافه خدمت را برای مشمولان در نظر بگیرد. اما اگر سرباز تخلفی را مرتکب میشود که این تخلف باعث بازداشت سرباز شود، با توجه به اینکه فردی که بازداشت شده خدمت نمی‌کند به ازای روزهایی که در بازداشت بوده، اضافه خدمت برای آن سرباز در نظر گرفته می‌شود.
نوع دیگری از اضافه خدمت وجود دارد که مشمول یک جرم را مرتکب میشود و پس از آن به دادسرا معرفی میشود. داداگاه برای این مشمولین اضافه خدمت در نظر میگیرد که این روزها نیز این نوع اضافه خدمت وجود دارد. با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید .



 

شرایط بخشودگی اضافه خدمت سربازان

1) حداقل شش ماه خدمت سربازان بومی و غیربومی در مناطق جنگی و عملیاتی که به تناسب نوع منطقه ـ که از سوی ستادکل نیروهای مسلح تعیین شده است ـ، موجب یک تا سه ماه بخشودگی اضافه خدمت خواهد شد. مدرک مورد نیاز برای استفاده از این بند گواهی معاونت نیروی انسانی یگان خدمتی است.

مصادیق و عناوین مناطق مذکور برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح است.

مدت آموزش رزم مقدماتی در این مناطق جز خدمت قابل محاسبه نیست مگر این‌که کل خدمت در مناطق فوق باشد.

2)حداقل 9 ماه خدمت سربازان غیربومی در مناطق محروم و بد آب و هوا که برابر ابلاغیه دولت در گروه هفت، هشت و 9 هستند موجب بخشش دو ماه اضافه خدمت و در گروه چهار، پنج و شش، موجب بخشش یک ماه اضافه خدمت خواهد شد. مدارک مورد نیاز برای استفاده از این بخشودگی شامل گواهی معاونت نیروی انسانی یگان خدمتی است و محل سکونت فرد بر مبنای آدرس مندرج در برگ اعزام تعیین می‌شود.

تعیین گروه مناطق محروم و بد و آب و هوا برابر ابلاغیه دولت است.

مدت آموزش رزم مقدماتی در این مناطق جز خدمت قابل محاسبه نیست مگر این‌ که کل در خدمت سربازی در این مناطق باشد. با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شماره های زیر با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید .

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "


منبع:اضافه خدمت دفترچه ای 99

 


کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

دوره آموزشی سربازی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99-استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99

ی توان معافیت کفالت گرفت 99

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.